Wij voeren diverse automatische controles uit op het functioneren van Onatal. Mocht Onatal om welke reden dan ook onbereikbaar zijn dan worden onze medewerkers hiervan automatisch van op de hoogte gesteld zodat het probleem direct verholpen kan worden. Daarom zijn wij vaak al eerder op de hoogte van een storing dan onze gebruikers.
In uitzonderlijke gevallen van onbereikbaarheid zullen wij hooguit enkele minuten onbereikbaar zijn. Uiteraard doen wij alles in onze mogelijkheid om dit zoveel mogelijk te beperken. Via status.onatal.nl kunt u zien of er sprake is van een (landelijke) storing. U kunt via 'Begin' '-> '24/7 spoed ondersteuning' zelf een spoedmelding doen wanneer u problemen heeft met Onatal en deze niet wordt vermeld op de status-pagina.
Wanneer Onatal beschikbaar is dan zijn er geen verdere redenen voor spoedmeldingen. Voor andere spoedgevallen (internet werkt niet, kan niet printen, computer zit vast) raden wij u aan contact op te nemen met uw systeembeheerder, wij kunnen u met lokale computerproblemen helaas niet ondersteunen.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.