Om posten uit de openstaande postenlijst te krijgen moet het bedrag bij Retour en Betaald hetzelfde zijn. Je zult de diverse posten moeten verwerken via Betalingsbeheer om de bedragen bij Retour en Betaald gelijk te krijgen. Je gaat naar Betalingsbeheer en vult bij Bundelnummer. bijv. ….. in. Je ziet dan dat bij Retour € …….. staat en bij Betaald € 0 staat. Er is dus geen betaling verwerkt. Je kunt dat hier corrigeren door de regel aan te vinken, bij Nieuwe betaling …….. in te vullen, een betaaldatum en opslaan. Als dan bij Retour en Betaald hetzelfde staat zal de post niet meer in de openstaande postenlijst staan. Je hoeft er dan niet op te letten dat er eventueel bij Nieuwe betaling een bedrag staat. Het enige waar je op moet letten is dat er bij Retour en Betaald hetzelfde bedrag staat. En dit kun je dan doen voor alle bundels. Let er wel op dat als het geen bundel betreft maar een losse declaratie dat je dan bij Betalingsbeheer het nummer invult bij Declaratie referentie. Mocht je de declaratie bundel niet kunnen opvragen bij Betalingsbeheer dan moet de bundel waarschijnlijk nog afgehandeld worden via Declaratieoverzicht.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.