Als een plaatje niet is overgekomen, dan kun je als eerste proberen de 'opnieuw ophalen' knop bij het onderzoek te gebruiken. Dit kan namelijk wel eens helpen als de gegevens eerder zijn opgehaald dan dat ze allemaal verstuurd waren. Als dat niet helpt, dan is 't plaatje blijkbaar niet bij het bijbehorende onderzoek opgeslagen en dan is er helaas niet zoveel aan te doen. Alternatieve oplossing is de foto's dan te uploaden bij tabje 'bestanden'. Om dit in de toekomst te voorkomen is 't belangrijk om bij het maken van de plaatjes bij het onderzoek goed op te letten of deze op 't juiste onderzoek worden geregistreerd en dat deze dus niet wordt afgesloten totdat alle beelden verzonden zijn.
Het kan ook zijn dat je gebruik maakt van PICOM en de echo op de verkeerde werklijst (ONATAL Ultra) hebt ingepland. Ook dan komen de plaatjes niet goed over. Zorg altijd dat je de knop 'Inplannen PICOM' gebruikt als je de overstap naar PICOM hebt gemaakt.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.