Enige tijd geleden zijn de (hopelijk laatste) testberichten door onze testpraktijk verzonden naar Perined. Perined moet deze controleren en zodra wij weer feedback krijgen kunnen we weer verder. Wij hebben echter tot op heden nog geen feedback ontvangen.
Wij zijn ons ervan bewust dat de aantallen voor jullie praktijk oplopen en daarom hebben wij besloten om een aantal functies alvast te activeren, zodat er een begin gemaakt kan worden met het klaarzetten van de nieuwe aanlevering.
Voor de nieuwe aanlevering moet er per cliënt een bericht worden aangemaakt en verzonden. Let op! Op dit moment kun je voorbereiden tot en met het aanmaken van het bericht. Het bericht kan nog niet verzonden worden! Maar je kunt wel alvast bekijken of het bericht aangemaakt en gevalideerd kan worden en daarmee alles juist is ingevuld. En voor nieuwe cliënten kan het tabblad Aanvullingen gelijk ingevuld worden. Dit tabblad hoort vanaf nu bij de intake.
Zoals aangegeven wachten we nog op feedback van Perined. Let op! Op dit moment kunnen de berichten daarom nog alleen maar voorbereid worden en niet verzonden.
Zodra we akkoord hebben van Perined laten we dat uiteraard weten. Dan moeten de berichten nog 1 maal opnieuw aangemaakt worden (druk op de knop), voordat deze verzonden kunnen worden. Dit is omdat de verzending van het aangemaakte bericht binnen 48 uur moet gebeuren. Vervolgens kan het bericht verzonden worden.
Voor een handleiding voor de Perined aanlevering lees je dit document.
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.