Let op! Bij afspraken die worden gepland ontvangt de cliënt enkel een bevestiging en herinnering als zij op dat moment al gekoppeld is. Afspraken die worden gemaakt voor de koppeling zijn helaas nog niet zichtbaar voor de cliënt.
Wanneer ontvangen cliënten een mail? Direct nadat de afspraak gemaakt is. Hier zit wel een aantal minuten tussen verzending en ontvangst. Als er dezelfde dag een wijziging van datum of tijd in de afspraak komt krijgt de cliënt een mail dat de afspraak gewijzigd is. Als de afspraak langer of korter wordt gemaakt en de starttijd blijft hetzelfde, dan ontvangt de cliënt geen mail. De cliënt ziet alleen de starttijd in het zwangerenportaal. Als je een afspraak verwijderd of verplaatst naar een andere agenda krijgt de cliënt geen melding van de afspraak. Wil je vervolgens de afspraak toch terugzetten, dan dien je deze er opnieuw in te zetten. Anders krijgt de cliënt er geen melding van. Twee uur voor de afspraak ontvangt de cliënt ook nog een mail met een afspraak herinnering.
Een voorbeeld van een afspraakherinnering “Beste {naam cliënt},
Graag herinneren we jou aan je aankomende afspraak. Log in op zwangerenportaal.nl/login om jouw afspraak gegevens en alle aanvullende informatie te bekijken. Wanneer je ingelogd bent klik je "Mijn zwangerschap" en vervolgens op "Mijn afspraken" om je aankomende afspraken te bekijken.”
Voor een visueel voorbeeld klik je hier
Is je vraag nog niet beantwoord?
Is je vraag nog niet beantwoord? Vul het support formulier in.
Is je vraag nog niet beantwoord? Stuur ons een ticket vanuit jouw Onatal installatie.